Heidi och Leni Klum poserar i Intimissimi trots kritik

Heidi Klum och hennes dotter Leni har nyligen poserat tillsammans i Intimissimi underkläder, trots viss kritik från sociala medier. Bilden, som delades på Leni’s Instagram, har väckt blandade reaktioner. En av följarna kommenterade: ”This is a weird brand deal to do with your mom..” vilket har startat en diskussion om moderliga samarbeten i modebranschen.

Trots kritiken visar Klum och hennes dotter upp ett stark självförtroende och stöd för varandra, vilket sätts i fokus av deras samarbetande projekt.

Intimissimi har länge varit känt för sina stilrena och bekväma underkläder, och samarbetet med två ikoniska modefigurer som Heidi och Leni Klum stärker märkets närvaro på marknaden. Familjen i kampanjen kan ses som en modern tolkning av varumärkesstrategi, där autenticitet och äkthet står i centrum.

Det är inspirerande att se offentliga personer som Klum och hennes dotter använda plattformar för att främja positiva budskap om självförtroende och kroppsideal. Deras gest uppmuntrar till en bredare dialog om hur mode och familj kan förenas på ett meningsfullt sätt.

För mer information, läs originalartikeln från Page Six, publicerad den 29 april 2025.

Bild from Intimissimi (beskuren)