Strumpbyxor har ökat i popularitet de senaste fem-tio åren efter att ha haft en riktig dålig tid på 90-talet. Idag vill kvinnor återigen klä sina ben och är också beredda att lägga mer pengar på strumpbyxorna.
The Lingerie Journal har pratat med Sidonie Goldman som är ansvarig för PR, marknadsföring och sociala medier på Wolford i London.
– Kvinnor handlar smartare idag. Istället för att köpa något billigt på stormarknaden lägger med 22 pund (cirka 240 kronor) på ett par som kanske håller i tre-fyra år, säger hon.
Men designen har också blivit djärvare och vi ser starka färger och häftiga mönster.
– Det beror också på smartare köpmönster, säger Goldman, ett par strumpbyxor kan snabbt och billigt ändra en outfit. Man behöver inte köpa två eller tre nya klänningar varje säsong det kanske räcker med den lilla svarta. Strumpbyxorna blir din accessoar. Och sedan beror det såklart på modet, vår kropp är vår kanvas för tatueringar och kläder.