Twilfit fortsätter att satsa på e-handel och lanserar nu det svenska underklädesmärket Understatement på nätet.
– Vi tycker det känns oerhört kul att börja samarbeta med Understatement som är ett nytt, spännande varumärke inom svensk underklädesdesign, säger Karin Krifter, Sortiments- och Inköpschef på Twilfit.
Märket Understatement lanserades i juni och fokuserar på stil, komfort med spännande färg- och materialkombinationer och med detta vill Twilfit växa på nätet.
– Målet är att bli störst på underkläder på nätet, Karin Krifter på Twilfit.
Understatement vill skapa underkläder som kan bäras likt accessoarer och fungera som en förlängning av en outfit, snarare än gömmas under lager av andra plagg.
– Twilfit har för oss alltid varit den ledande experten på underkläder i Sverige. Vår förhoppning är att kunna erbjuda ett nytt spännande komplement till Twilfits befintliga sortiment, säger Marie Stolt grundare till Understatement.